Ta’lim dasturlarini shakllantirish va muvofiqlashtirish bo’limi

Ta’lim dasturlarini shakllantirish va muvofiqlashtirish bo’limi boshlig’i

RAXMONOV FARHOD DO‘STMURODOVICH

  • 100174, Toshkent shahar, Olmazor tumani, Universitet ko’chasi, 4-uy
  • Dushanba-Juma, 09:00 – 17:00
  • +998 71 246 39 63
  • farxod_frd@bk.ru

Bo‘lim xodimlari:

  1. Akramov Ortiqboy Akramovich – uslubchi;
  2. Sodiqova Saida Abduraxmonovna – uslubchi;
  3. Djamankulova Gulbaxor Begashovna – uslubchi;
  4. Yuldashev Shoxrux Ilxomjon o‘g‘li – uslubchi;
  5. Mirtursunov Sirojiddin Zuxriddin o‘g‘li – uslubchi;
  6. Abdurahmonov Abdumutal Abdujabbor o‘g‘li – uslubchi.
  7. Yangibayev Abduqodir Azimovich – dispetcher;

Bo‘lim vazifalari:

  • Davlat ta’lim standartlari,  malaka talablari, o‘quv va ishchi o‘quv rejalarining belgilangan talablar asosida tayyorlanganlik holatini takomillashtirish, monitoring qilish va muvofiqlashtirishni nazorat qilish;
  • Kafedralar o‘quv yuklamalari hisobini yuritish, qo‘shimcha yuklamalar monitoringini olib borish va muvofiqlashtirishni nazorat qilish;
  • Ta’lim dasturlarini shakllantirish, hamda ularni xalqaro andozalarga va ta’limga oid qonun hujjatlariga muvofiqligini ta’minlash;
  • Universitet professor-o‘qituvchilari tomonidan bajariladigan o‘quv yuklamalari taqsimoti, professor-o‘qituvchilarning shtat jadvalini o‘rganib chiqish va rejalashtirish, muvofiqlashtirish hamda tahlilini olib borish;
  • Vaqt me’yorlari asosida universitetning shtatdagi professor-o‘qituvchilari, kafedra mudirlari va fakultet dekanlari o‘quv yili davomida bajarishi shart bo‘lgan o‘quv yuklamalari, o‘quv-uslubiy va tashkiliy-uslubiy ishlar hajmini va tarkibini aniqlash;
  • Fakultet va kafedralar bilan birgalikda, kafedralar ishchi o‘quv rejalari, fanlarning o‘quv dasturlari va boshqa turdagi akademik hujjatlarini ko‘rib chiqish;
  • Muntazam ravishda har bir ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha davlat ta’lim standartlari, o‘quv rejalar, fanlar dasturlarini rivojlangan davlatlar tajribasi va zamon talablari asosida takomillashtirib borish.